Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2014 07:33 - Афганистанските деца в Пакистан - Фотосесия
Автор: cudo Категория: Хоби   
Прочетен: 2381 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 01.02.2014 07:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Повече от три десетилетия Пакистан е дом на най-голямата общност на афганистанци избягали от страната си, заради продължителните войни.

Според Комитета за бежанците на Организацията на обединените нации от 2001 г. насам, след нахлуването на САЩ в Афганистан, около 3,8 милиона бежанци са били готови да се върнат в родината си.

Въпреки това, почти 1,6 милиона регистрирани афганистанци остават в Пакистан и около 1 милион живеят там нелегално.
 

Цели поколения от афганистански деца, родени и отгледани в Пакистан, живеят в бедност. На афганистанци им е трудно в днешно време в Пакистан, защото те са възприемани като престъпници и терористи и е почти невъзможно да си намерят работа или да изпратят децата си на училище.

imageimageimageimageimageimage
 




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cudo
Категория: Хоби
Прочетен: 1504394
Постинги: 80
Коментари: 440
Гласове: 3467
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Любим линк
2. Наука, изкуство, хоби, бизнес Приятелската обич казва: "Ако някога се нуждаеш от нещо, аз ще съм тук"
3. Раннохристиянската базилика край село Лютиброд
4. Любим линк
5. muzika
6. Любим линк
7. Приказката не свършва дори и тогава, когато Героите спрат да Вярват в нея, защото има Надежда щом Сърцето все още Тупти!
8. Бързо, ефикасно и безопасно! Независимо дали Вашето Ранчо е 500кв/м или Хасиендата Ви е 20 кв/м, няма проблем, Джеронимо е насреща.
9. блогът на Мина
10. Ти си такъв,каквото е твоето силно желание. Каквото е то,такава е и волята ти.
11. По дрехите посрещат, а по визитката запомнят. Всеки ден средно се срещаме с четирима непознати. За някои от нас, тези срещи са голям шанс да намерям нови полезни контакти. При тези същите срещи, вече се е превърнало в ритуал обмяната на визитни картички.
12. Да спасим шест годишният републикански шапион по карате на България
13. Бизнесът ми носи 4 000 000 на година. Само не казвай на съдружника ми. Имам хубава дългокрака секретарка. Само не казвай на жена ми. Въобще аз съм толкова умен и оправен! Само не казвай на никой, че отново сам си говоря!
14. Сърцето на царя е в ръката на Господа, както потоците водни: Той го насочва, накъдето поиска " /Притч.21:1/