Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2011 09:53 - ЛИПСВАШ МИ МАМО...................
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 45296 Коментари: 78 Гласове:
44

Последна промяна: 11.11.2011 08:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 ЕДНА   .....ГОДИНА ИЗМИНА

А ТОЛКОВА МНОГО БОЛИ......

 ......ПРОСТИ МИ МАМО........




             
 УЖАСНО МИ ЛИПСВАШ...
МНОГО ИСКАМ ДА ЗНАЯ,
КАК СИ .....ТАМ ГОРЕ
ТОРМОЗИ ЛИ ТЕ КОВАРНАТА БОЛКА
В СТОМАХА......,
ДАЛИ БОЛЯТ ТЕ ВСЕ ОЩЕ  КРАКАТА.....
ТУК ВЕЧЕ Е ПРОЛЕТ....
 СЛЪНЦЕТО,  НЕЖНО ГАЛИ ДУШАТА..,
А ТАМ...ИМАШ ЛИ ЦВЕТНА ГРАДИНКА..
ПОСАДИ ЛИ ВЕЧЕ ЦВЕТЯТА....
НЕ ХОДИ БОСА,НЕ ЗАБРАВЯЙ.....
ИЗСТИВА СЕ ....ОТ РОСАТА.....
 ТОЛКОВА СЪЛЗИ ИЗПЛАКАХ, МАМО....
НО СТАЯТА ТИ , ОЩЕ Е ПРАЗНА ....
ЕТО ВЕЧЕ.... ИЗМИНА ГОДИНА,
А КАК ДА ПОВЯРВАМ,ЧЕ ЗАВРЪЩАНЕ
НЯМА ДА ИМА........
САМО НОЩЕМ....В СЪНЯ СИ ,
РЪЦЕ ПРОТЯГАМ, ПОНЕ ЗА МИГ...
ДА ТЕ ДОКОСНА.....
НО ТОЛКОВА БЪРЗО СИ ТРЪГВАШ......
МОЛЯ ТЕ ,НЕ ХОДИ ПО ТРЕВАТА РОСНА!
МЕН НЕ МИСЛИ МЕ,АЗ СЪМ МЪЖКО МОМИЧЕ....
ОТ ТЕБЕ НА МНОГО НЕЩА СЕ  НАУЧИХ.....
СЪС ЗАДАЧИТЕ СПРАВЯМ СЕ,
НО И ЧЕСТИЧКО ПЛАЧА,
А СЪЛЗИТЕ ЗНАЕШ,ПРЕЧИСТВАТ ДУШАТА
ЕХ , МАЙЧИЦЕ, МОЯ .....
ТОЛКОВА МНОГО БОЛИ МЕ....
ОБИЧАМ ТЕ... ЗНАЕШ ГО....
ДРУГО КАКВО ДА ТИ КАЖА.....
   .........ПРОСТИ МИ.....
Твоя дъщеря:Ванчето.............


image
 


 На мамa

Станка пенчева

Не помня кога за последно ти казах: "Обичам те".
Не помня кога за последно погалих с ръка
косите ти бели, със мъдрост обкичени...
Не зная дали съм добра дъщеря.

Но помня как босичка тичах във парка -
усмихнато гледаше мойта игра.
Мечтаеше с мен - макар да бях малка
ти беше до мен и в смеха, и в плача.

И помня, когато през сълзи премигвах
как нежно поглеждаше в мойте очи.
Във твойта прегръдка утеха намирах,
заспивах щастлива - без страх, без сълзи.

Ти дала си много - не искаше нищо,
мечтаеше само да стана Човек.
И знам, че понякога си плакала скришно
за моите болки - и търсела лек.

Научи ме всички до мен да обичам,
научи ме силна да бъда - дори
когато душата на болка обричам
да не показвам на никого мойте сълзи.

Незная дали добра дъщеря съм,
незная дали се превърнах в Човек,
но знам, че съм още дете във душата
и искам във парка да тичам със теб.

Не помня кога за последно ти казах: "Обичам те".
Не помня кога за последно погалих с ръка
косите ти бели, със мъдрост обкичени...
Обичам те, мамо, дори и когато мълча...

 






Гласувай:
86



1. valben - Прекрасно казано!
27.03.2011 10:02
И много, много тъжно! Прекланям се!
цитирай
2. pevetsa - Мир на праха й!
27.03.2011 10:21
Ще приседна тихо до теб, и прегръщайки те топло, ще си те Благословя,
с МИР В СЪРЦЕТО ТИ!
цитирай
3. hristo27 - Да почива в мир!
27.03.2011 10:48
Да почива в мир!
цитирай
4. mileidi46 - ;((((
27.03.2011 10:50
Oxx,razplaka me..dokosna mi jiva rana..:((((
Oregru6tam te sus sulzi na o4i mila.Boli,Znam.Mnogo boli.
цитирай
5. zarumitu - Боли, знам това, прегръщам Ви, ще ...
27.03.2011 11:47
Боли,знам това,прегръщам Ви,ще сведа глава и ще поплача за мъката на невръстните дечица,които няма вече на кого да кажат:МАМО.
ВЕЧНА Й ПАМЕТ И ДА ПОЧИВА В МИР!
http://www.youtube.com/watch?v=8g4D6rL0Q5M
цитирай
6. ivanna4ev - Ване, ти наистина си мъжко момич...
27.03.2011 11:54
Ване,ти наистина си мъжко момиче!!!
цитирай
7. veninski - Мир на душата й!
27.03.2011 12:44
Мир на душата й!
цитирай
8. magnoliya - Вечна и памет!
27.03.2011 13:37
Споделям болката ти, за която никога няма утеха!
Преди повече от 6 години и аз изживях същото, но майка ми беше напълно здрава и за 24 часа си замина.
След подобна загуба животът на най-близките коренно се променя, но нищо не може да го върне назад, съжалявам!
цитирай
9. tota - Невероятен постинг - почит и поклон към майката незаменима...
27.03.2011 14:32
Поклон и от мен! Прегръдка да теб!!
цитирай
10. ketcakuatl - МНОГО ПРОЧУВСТВЕНО И ВЪЗДЕЙСТВАЩО
27.03.2011 14:40
Да бъде светла паметта и...
цитирай
11. sparotok - мир на душата й
27.03.2011 14:43
Споменът за майката остава винаги в сърцето...нека душата й почива в мир!
цитирай
12. naidobriq - Да почива в мир миличка..
27.03.2011 14:54
Толкова е тъжно.Разплака ме..
Там където е съм сигурна,че се гордее с теб..
цитирай
13. ivankalilova - И много, много тъжно! Прекланям ...
27.03.2011 15:33
valben написа:
И много, много тъжно! Прекланям се!

Благодаря,Вал,че сподели мъката ми...............Много е тежко..........
цитирай
14. ivankalilova - Мир на душата й! Благодаря ти, ...
27.03.2011 15:39
alav написа:
Мир на душата й!

Благодаря ти , мила!Дано там и е по добре!
цитирай
15. ivankalilova - Ще приседна тихо до теб, и прегръ...
27.03.2011 15:43
pevetsa написа:
Ще приседна тихо до теб, и прегръщайки те топло, ще си те Благословя,
с МИР В СЪРЦЕТО ТИ!

Благодаря ти, приятелю, за топлата прегръдка и благослов.......имах нужда.....!
цитирай
16. ivankalilova - Да почива в мир! Благодаря, Ице, ...
27.03.2011 15:45
hristo27 написа:
Да почива в мир!

Благодаря, Ице,че си съпричастен към моята мъка!
Дай Бог, нека почива в мир!
цитирай
17. ckarlet - Просълзи ме, Ваня! Една болка, к...
27.03.2011 15:48
Просълзи ме, Ваня! Една болка, която с времето леко отшумява, но точно тя съхранява нещо много скъпо и ценно завинаги в нас...
Прегръщам те топло! Твоята майчица е отгледала и възпитала невероятна дъщеря...
Светла и чистта да е паметта й!
цитирай
18. priqtel12 - Прегръщам те, Ваня!
27.03.2011 18:24
А майките ни - да почиват в мир!
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - Светла да е паметта на майка ти, Ваня!
27.03.2011 18:55
И вечна... След такава загуба, голяма част от нас си тръгва, знам. Но тя е с теб, с вас и със сигурност бди над вас. И аз загубих майка преди 2 години. Отиде си млада от тежка болест. Така е било писано. Остава ни да бъдем достойни дъщери и майки... Прегръщам те!
цитирай
20. stela50 - Мир на душата й ...болките вече ги няма за нея ,Ваня .
27.03.2011 18:56
не се забравя ,мила ,моята майка я няма вече 30 години и
всеки ден я споменаваме .Прегръщам те ,приятелко .
Поклон пред праметта й .
цитирай
21. ivankalilova - Oxx, razplaka me. . dokosna mi jiva ...
27.03.2011 19:03
mileidi46 написа:
Oxx,razplaka me..dokosna mi jiva rana..:((((
Oregru6tam te sus sulzi na o4i mila.Boli,Znam.Mnogo boli.

Прости ми Милейди.........за сълзите......, но от сърце ти благодаря, че си до мен!
Смирено свеждам глава и се прекланям пред паметта на нашите майки!
цитирай
22. ivankalilova - Боли, знам това, прегръщам Ви, ще ...
27.03.2011 19:09
zarumitu написа:
Боли,знам това,прегръщам Ви,ще сведа глава и ще поплача за мъката на невръстните дечица,които няма вече на кого да кажат:МАМО.
ВЕЧНА Й ПАМЕТ И ДА ПОЧИВА В МИР!
http://www.youtube.com/watch?v=8g4D6rL0Q5M

БЛАГОДАВЯ ВИ! Много е тежко .......един месец след трагичната смърт на племенницата ми , почина и маика ми ........!Болката наиснина е невероятна.......Мир на праха и на двете!
цитирай
23. ivankalilova - Ване, ти наистина си мъжко момич...
27.03.2011 19:10
ivanna4ev написа:
Ване,ти наистина си мъжко момиче!!!

Благодаря ти, приятелю!Животът ме научи.......
цитирай
24. ivankalilova - Мир на душата й! Приятелю, дано ...
27.03.2011 19:13
veninski написа:
Мир на душата й!

Приятелю, дано душата и е намерила покой! ПОКЛОН!
цитирай
25. ivankalilova - Споделям болката ти, за която ни...
27.03.2011 19:17
magnoliya написа:
Споделям болката ти, за която никога няма утеха!
Преди повече от 6 години и аз изживях същото, но майка ми беше напълно здрава и за 24 часа си замина.
След подобна загуба животът на най-близките коренно се променя, но нищо не може да го върне назад, съжалявам!

Раде, от сърце ти благодаря, за споделеното!Толкова си права.....за тази болка утеха няма!
Мир на праха на нашите майки!
цитирай
26. ivankalilova - Поклон и от мен! Прегръдка да теб...
27.03.2011 19:18
tota написа:
Поклон и от мен! Прегръдка да теб!!

Благодаря ти, мила!Топла прегръдка и от мен!
цитирай
27. ivankalilova - Да бъде светла паметта и. . . Сърд...
27.03.2011 19:21
ketcakuatl написа:
Да бъде светла паметта и...

Сърдечно ти благодаря, че сподели мъката ми....
Да бъде светла паметта й!
цитирай
28. ivankalilova - Споменът за майката остава винаги в ...
27.03.2011 19:23
sparotok написа:
Споменът за майката остава винаги в сърцето...нека душата й почива в мир!

Благодаря ти, приятелю.... да ....майките....живеят в нашите сърца!
Мир на душата й!
цитирай
29. ivankalilova - Толкова е тъжно. Разплака ме. . Там ...
27.03.2011 19:29
naidobriq написа:
Толкова е тъжно.Разплака ме..
Там където е съм сигурна,че се гордее с теб..

Ех, миличка, прости за сълзите .......но точно на този ден ....преди една година си отиде........боли.....
Ами ......дали бях...добра дъщеря , не зная.......но полагах усилия да да съм достоен Човек, добра майка и съпруга!
цитирай
30. ivankalilova - . . . . НЕ МИНАВА ДЕН, БЕЗ ДА СЕ СЕТЯ ЗА ...
27.03.2011 19:31
анонимен написа:
....НЕ МИНАВА ДЕН, БЕЗ ДА СЕ СЕТЯ ЗА НЕЯ!
МОЛЯ СЕ САМО ,ДАНО БОГ ДА ДАДЕ ОТНОВО ДУША И КРИЛА НА МОЯ АНГЕЛ....
СКЪПАТА МИ МАЙКА!
ДАНО БОГ Е МИЛОСТИВ И МЕ ЧУЕ.....!
ВЯРВАМ В ТОВА!!!!!!!!!!!!!!

Благодаря, че споделихте!
ПОКЛОН ПРЕД ПАМЕТТА НА НАШИТЕ МАЙКИ!
цитирай
31. ivankalilova - Просълзи ме, Ваня! Една болка, к...
27.03.2011 19:33
ckarlet написа:
Просълзи ме, Ваня! Една болка, която с времето леко отшумява, но точно тя съхранява нещо много скъпо и ценно завинаги в нас...
Прегръщам те топло! Твоята майчица е отгледала и възпитала невероятна дъщеря...
Светла и чистта да е паметта й!

БЛАГОДАРЯ ТИ , МИЛИЧКА ЗА ТОПЛИТЕ ДУМИ!
ТОЛКОВА МНОГО МИ ЛИПСВА.........
цитирай
32. monaliza121 - Винаги боли, Ваня. Времето не ле...
27.03.2011 19:35
Винаги боли, Ваня. Времето не лекува.
Мир на праха й.
цитирай
33. ivankalilova - Мила Ваня, ти казваш моите думи! ...
27.03.2011 19:36
анонимен написа:
Мила Ваня, ти казваш моите думи! Ужасно много ми липсва моята майка и винаги ще ми липсва. Лягам си вечер с надеждата да я сънувам. Много искам да я прегърна и да и кажа колко много я обичам и как живота ми не е същия без нея. Много те обичам мила моя майчице, дано да можеш да чуеш това.

Прегръщам ви и съжалявам за вашата майчица !Те бдят над нас и сигурна съм знаят колко много ги обичаме и колко много ни липсват!
МИР НА ПРАХА ИМ! ПОКЛОН!
цитирай
34. ivankalilova - Мила Ваня, Ти ме просълзи, но нека ...
27.03.2011 19:41
анонимен написа:
Мила Ваня,
Ти ме просълзи, но нека майка ти почива в мир, защото ти наистина си Човек, щом тъжиш за жената, която ти е дала живот, отгледала и създала човешкото в теб!

Благодаря от сърце, как бих могла ........иначе ................
МАЙЧИЦА, ЗЛАТНА СЕНЧИЦА....................
ПОЧИВАЙ В МИР МАМО!
цитирай
35. ivankalilova - Мир на душата й! Благодаря !ПО...
27.03.2011 19:42
анонимен написа:
Мир на душата й!

Благодаря !ПОКЛОН!
цитирай
36. mmagy - Светла й памет и поклон!
27.03.2011 20:57
Светла й памет и поклон!
цитирай
37. erato7 - Светла й памет! Миличка, разп...
27.03.2011 21:12
Светла й памет!
Миличка, разплака ме твоят истински стих!
Нали знаеш, че душата не умира?
цитирай
38. kleopatrasv - Мир на праха й, спомняй си я винаги с ...
27.03.2011 22:14
Мир на праха й, спомняй си я винаги с добро!
цитирай
39. neprosvet - Все ни се иска никога да не се разд...
27.03.2011 22:42
Все ни се иска никога да не се разделяме с тези, които са ни дали живот и са ни отгледали с любов. Винаги ще ти липсва!
Мир на праха й!
Прегръщам те, мила Ваня и споделям тъгата ти!
цитирай
40. анонимен - Знаеш ли,
27.03.2011 22:44
че тъгата и отчаянието са точно това, което нашите скъпи покойници не искат от нас?Те искат ние да сме щастливи, мислейки за тях само със светли чувства.
Не тъгувай за Нея - Тя е по-добре Там.
цитирай
41. kasnaprolet9999 - Мъката по майката никога не угасва. ...
27.03.2011 23:25
Мъката по майката никога не угасва.Най-мъчително е, когато я гледаш с години как бавно гасне и нищо не можеш да направиш, хем е твоята майка, хем ти е трудно да го повярваш, не ти се иска да е толкова зле. Последното е много мъчително, защото бавно умираш заедно с нея и в същото време трябва да намериш сили да живееш,защото и ти си майка и опора на своите еца, трудно е. На такъв огън се пека мила, бъди силна и продължи напред.
цитирай
42. irina1988 - Разплака ме. . . няма по непрежалима ...
28.03.2011 00:09
Разплака ме... няма по непрежалима болка! Сигурна съм, че някъде от горе те гледа и те целува! Хората, които обичаме никога не ни напускат. Бъди силна заради нея! Тя не би искала да те вижда как страдаш.
цитирай
43. ivankalilova - А майките ни - да почиват в мир! ...
28.03.2011 07:06
priqtel12 написа:
А майките ни - да почиват в мир!

Благодаря ти Ивче!Милите ни майчици........дано почиват в мир!
ТОПЛА ПРЕГРЪДКА И ОТ МЕН!
цитирай
44. ivankalilova - И вечна. . . След такава загуба, г...
28.03.2011 07:41
malchaniaotnadejda7 написа:
И вечна... След такава загуба, голяма част от нас си тръгва, знам. Но тя е с теб, с вас и със сигурност бди над вас. И аз загубих майка преди 2 години. Отиде си млада от тежка болест. Така е било писано. Остава ни да бъдем достойни дъщери и майки... Прегръщам те!

Да Надя , благодаря за споделеното ! ЧАСТ ОТ НАС СИ ТРЪГВА.........завинаги.....И ...животът продължава......Ние също сме майки-обичащи ,обичани !Да иживеем живота си достойно !
Мир на праха, на милите ни майки !Поклон!
цитирай
45. ivankalilova - не се забравя, мила, моята майка я ...
28.03.2011 07:44
stela50 написа:
не се забравя ,мила ,моята майка я няма вече 30 години и
всеки ден я споменаваме .Прегръщам те ,приятелко .
Поклон пред праметта й .

Благодаря ти , приятелко мила!Не се забравят майките!Те имат специално място в нашите сърца! Поклон пред паметта им!
Топли прегръдки с много обич!
цитирай
46. ivankalilova - Винаги боли, Ваня. Времето не ле...
28.03.2011 07:55
monaliza121 написа:
Винаги боли, Ваня. Времето не лекува.
Мир на праха й.

Благодаря, Тин!Тази болка.......за нея лек няма!
цитирай
47. ivankalilova - Светла й памет и поклон! Сърдечни ...
28.03.2011 07:58
mmagy написа:
Светла й памет и поклон!

Сърдечни благодарности , за подкрепата, за присъствието !
ПОЗДРАВИ И ПРЕГРЪДКИ!
цитирай
48. ivankalilova - Светла й памет! Миличка, разп...
28.03.2011 08:03
erato7 написа:
Светла й памет!
Миличка, разплака ме твоят истински стих!
Нали знаеш, че душата не умира?

Прости ми миличка за сълзите..........,но думите са плод на моята мъка .......
Да душата не умира ........
Благодаря ти, че си тук!ПРЕГРЪЩАМ СИ ТЕ, МИЛИЧКА!
цитирай
49. ivankalilova - Мир на праха й, спомняй си я винаги с ...
28.03.2011 08:11
kleopatrasv написа:
Мир на праха й, спомняй си я винаги с добро!

Благодаря Клео, от сърце !Спомените......пазя ги ....в сърцето!
Но не напразно е казано, че последиците от смъртта на майката се проявяват постепенно, както седенето върху камък!
Мир на праха и!
цитирай
50. ivankalilova - Все ни се иска никога да не се разд...
28.03.2011 08:22
neprosvet написа:
Все ни се иска никога да не се разделяме с тези, които са ни дали живот и са ни отгледали с любов. Винаги ще ти липсва!
Мир на праха й!
Прегръщам те, мила Ваня и споделям тъгата ти!

Благодаря Ваня, че сподели мъката ми !
Иска ми се само за миг да я зърна и кажа:
Мамо!
Прости ми - неведнъж отхвърлях
вълшебството на твоята душа;
и безпощадно я захвърлях
навън в дъжда и във калта!

Поклон пред паметта на нашите майки!
цитирай
51. ivankalilova - че тъгата и отчаянието са точно т...
28.03.2011 08:24
maroder3 написа:
че тъгата и отчаянието са точно това, което нашите скъпи покойници не искат от нас?Те искат ние да сме щастливи, мислейки за тях само със светли чувства.
Не тъгувай за Нея - Тя е по-добре Там.

Благодаря за хубавите думи !Дано са по добре там !
цитирай
52. ivankalilova - Мъката по майката никога не угасва. ...
28.03.2011 08:32
kasnaprolet9999 написа:
Мъката по майката никога не угасва.Най-мъчително е, когато я гледаш с години как бавно гасне и нищо не можеш да направиш, хем е твоята майка, хем ти е трудно да го повярваш, не ти се иска да е толкова зле. Последното е много мъчително, защото бавно умираш заедно с нея и в същото време трябва да намериш сили да живееш,защото и ти си майка и опора на своите еца, трудно е. На такъв огън се пека мила, бъди силна и продължи напред.

БЛАГОДАРЯ ТИ, МИЛИЧКА !НИЩО ДРУГО НЕ НИ ОСТАВА.....ОСВЕН ДА СМЕ СИЛНИ !
ПРЕГРЪЩАМ ТЕ И ТИ ПОЖЕЛАВАМ МНОГО ВЯРА И СИЛА......
Понякога именно усилието ни е необходимо в живота.
Ако ни беше позволено да живеем, без да срещаме трудности, щяхме да сме ощетени. Нямаше да станем толкова силни, колкото сме сега!


цитирай
53. ivankalilova - Разплака ме. . . няма по непрежалима ...
28.03.2011 08:35
irina1988 написа:
Разплака ме... няма по непрежалима болка! Сигурна съм, че някъде от горе те гледа и те целува! Хората, които обичаме никога не ни напускат. Бъди силна заради нея! Тя не би искала да те вижда как страдаш.

Извинявам се за .....сълзите , и много, много благодаря,че беше с мен тук и сега миличка!
цитирай
54. kite333 - На този хубав пост защо има 40 минуса ...
28.03.2011 09:03
На този хубав пост защо има 40 минуса ? Ейй прост народ ...
цитирай
55. ivankalilova - На този хубав пост защо има 40 минуса ...
28.03.2011 09:06
kite333 написа:
На този хубав пост защо има 40 минуса ? Ейй прост народ ...

...........................................................
..............................................................
..........................................................................................................................
цитирай
56. napeto - нека свеждаме глава
28.03.2011 09:16
Всеки губи скъп и мил човек. Живота е такъв. Задавам въпроса Защо, особено, ако загубата е била нелепа и преждевременна. Тогава изпадам в ярост към съдбата и живота.После осъзнах, че е важно да мислим за прекрасните моменти изживяни заедно. Повярвай това е най- силното лекарство срещу болката. От опит го знам.
Едно цвете за всички добри хора , които не са между нас.
цитирай
57. sande - Мила Иванке, развълнува ме написаното от теб за непрежалимата ти майчица. Поклон!
28.03.2011 09:19
Благодаря ти, че си намерила най-искрените и точни думи на тъга и преклонение към майка ти, които много от нас изпитват към най-близките ни същества, които по неумолимите закони на живота вече не са сред нас.
цитирай
58. ivankalilova - Всеки губи скъп и мил човек. Живота е ...
28.03.2011 09:22
napeto написа:
Всеки губи скъп и мил човек. Живота е такъв. Задавам въпроса Защо, особено, ако загубата е била нелепа и преждевременна. Тогава изпадам в ярост към съдбата и живота.После осъзнах, че е важно да мислим за прекрасните моменти изживяни заедно. Повярвай това е най- силното лекарство срещу болката. От опит го знам.
Едно цвете за всички добри хора , които не са между нас.

Искренно ти благодаря, Надя, за милите и топли думи!Вярвам ти мила и отново ти благодаря, за искренния коментар и споделеното!
Да сведем глави и да поднесем по едно цвете ,за всички добри хора, които не са между нас!
цитирай
59. ivankalilova - Благодаря ти, че си намерила най...
28.03.2011 09:30
sande написа:
Благодаря ти, че си намерила най-искрените и точни думи на тъга и преклонение към майка ти, които много от нас изпитват към най-близките ни същества, които по неумолимите закони на живота вече не са сред нас.

Благодаря ти Саше, че си тук !Думи .....извиращи от една душа на болка обречена.......Ат е милите бдят над нас и сигурна съм ще ни чуят !
Поклон пред паметта на нашите близки!
МИР НА ПРАХА ИМ!
цитирай
60. sladyr4eto87 - поклон пред светлата и памет
28.03.2011 09:41
прекрасно изразени чувства и мисли развалнува ме много поклон пред теб за прекрасните думи приятна и успешна седмица
цитирай
61. alhimik1 - ...да, вярвам ти, след това се мълчи
28.03.2011 09:41
преди 8г. и аз...не можех да повярвам че толкова ще ме боли и плача...не съм си и помислял...мъж на години;(
и аз вярвам че бдят над нас както и преди...
цитирай
62. scarlety - Дано
28.03.2011 09:54
почива в мир милата ти майчица,Ваня!
цитирай
63. desilazarova - Тя бди над теб!
28.03.2011 11:03
Тя бди над теб!
цитирай
64. lyuba - И на мен ми липсва , моята майчеца....
28.03.2011 11:08
Ужасно много ми липсва моята майка и винаги ще ми липсва. Лягам си вечер с надеждата да я сънувам. Много искам да я прегърна и да и кажа колко много я обичам и как живота ми не е същия без нея. Много те обичам мила моя майчице, дано да можеш да чуеш това.
цитирай
65. makont - Не тъжи, тя е в по-добрия свят!
28.03.2011 13:27
Светла и памет.
цитирай
66. ivankalilova - прекрасно изразени чувства и мисли ...
28.03.2011 17:01
sladyr4eto87 написа:
прекрасно изразени чувства и мисли развалнува ме много поклон пред теб за прекрасните думи приятна и успешна седмица

Благодаря мила! Хубава седмица и за теб , изпълнена с много късмет и усмивки!:)))
цитирай
67. ivankalilova - преди 8г. и аз. . . не можех да повя...
28.03.2011 17:04
alhimik1 написа:
преди 8г. и аз...не можех да повярвам че толкова ще ме боли и плача...не съм си и помислял...мъж на години;(
и аз вярвам че бдят над нас както и преди...

Да ..... няма значение......мъж или жена, най малко пък годините....болката по близък човек .....е несравнима с нищо........
Поклон и мир на праха им!
цитирай
68. ivankalilova - почива в мир милата ти майчица, В...
28.03.2011 17:05
scarlety написа:
почива в мир милата ти майчица,Ваня!

Благодаря, Ади! Дано мила, дано.........
цитирай
69. ivankalilova - Тя бди над теб! Благодаря Деси!Да ...
28.03.2011 17:07
desilazarova написа:
Тя бди над теб!

Благодаря Деси!Да сигурна съм,че е така.............
Желая ти хубава, успешна и късметлийска нова седмица!:)))
цитирай
70. ivankalilova - Ужасно много ми липсва моята майка и ...
28.03.2011 17:11
lyuba написа:
Ужасно много ми липсва моята майка и винаги ще ми липсва. Лягам си вечер с надеждата да я сънувам. Много искам да я прегърна и да и кажа колко много я обичам и как живота ми не е същия без нея. Много те обичам мила моя майчице, дано да можеш да чуеш това.
Майката.... нищо и никой не може да я замени..................Винаги ще ни липсват!
Но те са нашите Ангели пазители и бдят над нас ....
ПОКЛОН ПРЕД ПАМЕТТА ИМ!
цитирай
71. ivankalilova - Светла и памет. Благодаря ти мила, ...
28.03.2011 17:13
makont написа:
Светла и памет.

Благодаря ти мила,че отдели от ценното си време и беше тукс мен!
Как е приключването? Вижда ли му се края вече!
Хубава седмица!:)))
цитирай
72. megg - Царство й Небесно на твоята майчица!
28.03.2011 17:16
Натъжават тези изплакани стихове, Ваня.
цитирай
73. ivankalilova - Натъжават тези изплакани стихове, ...
28.03.2011 17:19
megg написа:
Натъжават тези изплакани стихове, Ваня.

Благодаря ти мила!Надявам се и се моля там ......да е по добре!
Мир на душата и!
цитирай
74. darsi23 - Важното е, че я помниш с обич...
30.03.2011 20:59
Мила, ние винаги ще носим в сърцата си ужаса, че вече ги няма и надеждата, че където и да са, пак ще се грижат за нас...
Прегръдки от Дарина
цитирай
75. ivankalilova - Мила, ние винаги ще носим в сърцата ...
31.03.2011 20:20
darsi23 написа:
Мила, ние винаги ще носим в сърцата си ужаса, че вече ги няма и надеждата, че където и да са, пак ще се грижат за нас...
Прегръдки от Дарина

Да миличка, толкова е тежко без тях.....Но те ще живеят в сърцата ни и винаги ще бдят над нас.....
Прегръдки и поздрави!:)))
цитирай
76. inel379 - Тази болка ту остра, ту приглушена, ще си остане в теб!
31.03.2011 21:28
Най-силна в живота ни е връзката с майката!
Духът ни лети на крилете на нейната обич и от нея се учи на всеотдайност!
Нека почива в мир!
Прегръдка за теб!
Поздрав за хубавия постинг!
цитирай
77. ivankalilova - Най-силна в живота ни е връзката с ...
31.03.2011 21:32
inel379 написа:
Най-силна в живота ни е връзката с майката!
Духът ни лети на крилете на нейната обич и от нея се учи на всеотдайност!
Нека почива в мир!
Прегръдка за теб!
Поздрав за хубавия постинг!

БЛАГОДАРЯ, МИЛА! НАИСТИНА СТОПЛИ ДУШАТА МИ !
Сърдечна прегръдка и от мен!
цитирай
78. vkusno2010 - Плача над всеки ред, над всяка дума. ...
20.03.2015 19:08
Плача над всеки ред, над всяка дума. И моята майчица почина на 31.10.2014.
Да е светла паметта на всички майки, да почиват в мир. Надявам се, че ни гледат отнякъде и ... мъката е вечна, любовта е вечна... Благодаря ти за поста, прочетох го и помогна на душата ми.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3104297
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930