Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2010 12:36 - И блогърите с "Блог вълна"
Автор: blogbg Категория: Технологии   
Прочетен: 15483 Коментари: 30 Гласове:
18

Последна промяна: 12.02.2010 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте,
както вече ви писахме ТУК, продължаваме на „Блог Вълна"

Новата функция вече е достъпна за всеки блогър.
Какво означава това?

Всеки регистриран потребител ще може да създава собствена вълна и да добавя свои, или чужди постинги към нея.

Всички блог вълни (редакторски и блогърски) ще се визуализират ето тук, със съответното разграничение и още :
 - всeки блогър може да си избира кой пост към коя своя вълна да добави
 - всеки блогър може да избира коя вълна да му е активна (актуална)
 - всеки блогър може да отписва постингите си, ако е избран във „Блог Вълна"


Ако сте решили да не се възползвате от новата функция, в определеното място ще се показва автоматично избраната от наши редактори „Блог Вълна"

Услугата е нова и разчитаме на вашата обратна връзка. На следващ етап предвиждаме още новости по нея.
Поздрави и успешно хващане на вълните

Екип на Blog.bg


Тагове:   вълна,


Гласувай:
20




1. анонимен - Добре но
11.02.2010 12:50
едно нещо не ми харесва. В полето за информация на блога не е нужно да има това:

Прочетен: 146141
Постинги: 44
Коментари: 870

Вече го има по горе и става повторение. Бих предложил да го отстраните!
цитирай
2. avangardi - Благодаря за нововъдението, изпробвах, но някак не ми е
11.02.2010 12:56
ясна процедурата. Не виждам с какво ме улеснява.
Към блогрола си съм добавила връзка:
Разкази за художници avangardi
Там започнах да събирам, както вие сте го нарекли - вълна.
Под добави своя вълна разбирам:
Да си създам собствена категория - примерно живопис, но не мога!!!
Опитвам се да направя вълна, ама тя нищо не ми говори, само събирам постинги - което не е малко, но е хаотично по вид. Не мога да си го сортирам към каква собствена вълна отивам.

Както изчезна и търсенето по тагове - няма такова, както и не се виждат всички използвани тагове от автора.
Може тага на автора да се води рубрика и с него да се виждат само постингите на съответния автор
и
да има тагове за цялата база, която вече сортира
всички, които са използвали тези категории.
Хубав ден!
цитирай
3. zaw12929 - Вие не спирате да мислите за блога! Най доброто!!
11.02.2010 13:00
Пак промени и положителни
Поздравления!
цитирай
4. blogbg - Както изчезна и търсенето по ...
11.02.2010 13:11
avangardi написа:


Както изчезна и търсенето по тагове - няма такова, както и не се виждат всички използвани тагове от автора.

Здравейте,
таговете не са променяни. Те са си там. Имаме ги в предвид

Поздрави
Екип Blog.bg
цитирай
5. анонимен - На мен ми харесва промяната и новия изглед.
11.02.2010 13:18
Поздрави :)
цитирай
6. gantree - имам идея
11.02.2010 13:48
която може да се оформи в полезно предложение - дали сте мислили върху добавка "последни коментари"? Има вече разработени такива плъгини за други блог-платформи. Споменавам го това, защото много често ми се случва да видя, че броя на коментарите ми се е увеличил, но е коментиран постинг отпреди месец, например, и ми е много трудно, докато намеря кой къде нещо е казал по тема назад във времето. Ако има такъв разработен плъгин, "последни коментари", например до пет последни, не повече, ще ми е изключително полезно, а със сигурност и на други блогъри.

Поздрави.
цитирай
7. nicodima - А какво значи топ-категория?
11.02.2010 13:53
И какви са критериите за влизането на постинг в нея? Защото имам по един добър постинг за Айн Ранд и Ошо /не са копирани /, които не влизат в категорията и съм изненадана.
цитирай
8. vanya70 - Въпрос:
11.02.2010 14:13
Може ли да се направи така, че всеки потребител сам да избира за своя блог кое от показваното в момента съдържание на секцията "Информация за блога" да се вижда ("Автор:... Категория:... Прочетен:..... Постинги:... Коментари:.... Лично съобщение; Гласувайте за блога; Добави в
Любими блогове; Блог вълни" )?
цитирай
9. blogbg - И какви са критериите за влизането ...
11.02.2010 14:18
nicodima написа:
И какви са критериите за влизането на постинг в нея? Защото имам по един добър постинг за Айн Ранд и Ошо /не са копирани /, които не влизат в категорията и съм изненадана.


Здравейте,
топ в категория са популярните в категория
цитирай
10. blogbg - Може ли да се направи така, че всеки ...
11.02.2010 14:20
vanya70 написа:
Може ли да се направи така, че всеки потребител сам да избира за своя блог кое от показваното в момента съдържание на секцията "Информация за блога" да се вижда ("Автор:... Категория:... Прочетен:..... Постинги:... Коментари:.... Лично съобщение; Гласувайте за блога; Добави в
Любими блогове; Блог вълни" )?


Здравейте,
скоро ще пуснем още промени в профил. Благодарим за предложението

Поздрави
Blog.bg
цитирай
11. jaak - 1959
11.02.2010 14:21
imame i nova kategorija ISTORIJA ...super
цитирай
12. poema - Когато нещо е хубаво, е хубаво!
11.02.2010 15:15
Не мога са си кривя душата. Поздравления и повече размах.. и демокрация, Блог Бг!
Тук всички сме, за да прекарваме свободното си време приятно, а и да се забавляваме. Хубаво място е. Но понякога дразни "набиването" на едни и същи хора на първа страница, защото прилича на протежиране, което не е редно ... според правилата ;-)

Успех и нови екстри за блога!
цитирай
13. panazea - Само аз ли забелязвам?Гласувам , след това чета друг постинг на същия блогер
11.02.2010 22:01
и гласът ми се губи , на него стават с един по малко.Как да излизам от блог без да му взимам гласа?
цитирай
14. panazea - Моля , проверете,
11.02.2010 22:07
Защо моят глас не се брои?Влизам в блог , гласувам и после като влезна втори път в същия блог , гласовете му са с един по-малко!Ако чета на същия автор втора статия , пак ми изчезва гласа!Ааааааааааааа аз съм безгласна буква!
цитирай
15. valsodar - Сигнализирай за нередност
11.02.2010 22:48
Добре е, че го има като опция.

Смущаващи са единствено изброените възможни нередности, сред които и за грешки в текста?

Какво имате в предвид с това, - че сигналът ще се насочва автоматично към автора на постинга, за да си оправи правописните грешки или към вас, вие да ги редактирате?

Не виждам, следните опции:
- краден материал (плагиатство) - за случаите в които авторът на постинга е нарушил законът за авторските и сродните му права, представяйки чужди творби като свои.

- обидно и недопустимо съдържание - за случаи, в които е минат допустимият тон и се премине в сферата от която започват обикновенно делата за клевета и обида?

Това са само два от най-спорните моменти, вълнуващи повечето от регистрираните тук.

Бихте ли пояснили, каква точно функционалност се опитвате да заложите на това падащо меню, за да ви помогнем с идеи и с мнения, как ги виждаме ние нещата в посока подобряване на функционалноста на средата в сайта?

ПП. А да, напълно безсмислено е, когато бутонът е активиран от регистриран потребител да му искате име и имейл, имате си ги още при регистрирането му!
Цифровият код е от полза само като антиспам защита - нужна ли ви е в този случай?
цитирай
16. panazea - Ето доказателството , че моят глас не се брои!
12.02.2010 09:35
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 122732
Постинги: 47
Коментари: 3204
Лично съобщение
Гласове: 14176
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 122732
Постинги: 47
Коментари: 3204
Лично съобщение
Гласове: 14175
цитирай
17. blogbg - Защо моят глас не се брои?Влизам в ...
12.02.2010 11:56
panazea написа:
Защо моят глас не се брои?Влизам в блог , гласувам и после като влезна втори път в същия блог , гласовете му са с един по-малко!Ако чета на същия автор втора статия , пак ми изчезва гласа!Ааааааааааааа аз съм безгласна буква!


Здравейте,
моля проверете още веднъж дали забелязвате подобен проблем и ни пишете. Не откриваме такъв проблем
Благодарим
цитирай
18. blogbg - Автор: djgator Категория: Лични ...
12.02.2010 13:09
panazea написа:
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 122732
Постинги: 47
Коментари: 3204
Лично съобщение
Гласове: 14176
Автор: djgator
Категория: Лични дневници
Прочетен: 122732
Постинги: 47
Коментари: 3204
Лично съобщение
Гласове: 14175


Здравейте, благодарим за сигнала. Открихме и отстранихме пропуска.

Поздрави
Blog.bg
цитирай
19. sowhat - и още една нередност
13.02.2010 11:39
от три дни постингите ми си стоят 666 , въпреки трите нови постинги.
защо?

и още нещо

за пореден път след като ми изтече сесията постингът ми се губи, защото с опцията влез в блога, за да не загубиш сесия, просто не се влиза.

по никакъв начин.
доста е неприятно след като съм съм търсила и качила 10 флаша в поста си, въпреки че ги копирах в уорд, да се загубят просто хей така.

да не говоря, че загубих часове докато открия онова, което търсих.

благодаря и хубав ден
цитирай
20. avangardi - Добро утро,
14.02.2010 08:22
моля днес в деня на прошката извинение за волните или неволни грешки към вас администраторите от нас потребителите!
Благодаря за конструктивния диалог в последния месец!
Моля днес да помислим как да изправим един малък недостатък в системата на гласуване на постингите със за и против.
Установих, че когато гласувам при случайно мръдване от моя страна без да искам съм натиснала "против" вместо "за".
Оценката вече не мога да си коригирам, което е много неприятно за мен, както и за автора на постинга!
Моля, ако е възможно да ни дадате правато да прегласуваме гласа си!!!

А не е ли и по справедливо към авторите да бъдем по-отворени - да има оценка по десетобалната система, като там се отчита и броя на гласувалите и средноаритметичната стойност от балообразуването.
Хубаво е също там да има и допълнително "добави в любими" - които връзки ще се добавят към нашия блог с автора на постинга или както вие се опитвате да създадете блог вълна...
Хубав ден!
цитирай
21. fenris - Относно постингите
15.02.2010 09:25
Интересно ми е защо постингите ми си стоят 300, а аз вече имам със сигурност повече?
цитирай
22. avangardi - Сигнал за нередност - Разминаване в статистиката
15.02.2010 10:31
Взето от профила!!!

Популярни постинги:21 ???
Постинги този месец: 1 ???
Гласове този месец:83 ???
Коментари този месец:49
Любими блогове:235
Блогъри добавили в любими:219 ???

Блог вълни: -3


Обща статистика за блога !!!

Постинги този месец: 10
Февруари, 2010
П В С Ч П С Н
1 3 4 5
8 9 11 14
15



Прочетен от създаването: 919899
Прочетен този месец: 35169
Прочетен днес: 589
Гласове от създаването: 38659

Гласове този месец: 624 !!!
Коментари: 6047


Потребители, избрали този блог в "Любими Блогове": 217


Автор: avangardi
цитирай
23. tomich - До екипа на блог.бг
16.02.2010 16:45
Отново повдигам въпроса за категорията Наука !
Нямам нищо против да се правят периодично нововъведения в блога. Те са необходими за по-доброто му функциониране. НО, първо, всяко нововъведение трябва да е предизвикано от въникнала обективна необходимост и, второ, да има елементарна логика в него. Какво имам предвид.
Премахнахте категориите "Наука" и "Компютри и Интернет" като ги обединихте в нова категория "Технологии". Аз съм инженер по професия, а естествените науки са нещо като втора моя специалност. Много добре знам и разбирам какво представляват наука, технология, компютри...Извинете ме, но да се измисля "нововъведение", представляващо проста смес от няколко смислово различни категории и понятия, си е абсолютен нонсенс! Това го доказва в последно време и неговото съдържание: ясно личат между другото постинги, състоящи се дори само от една единствена картинка, които нямат нищо общо нито с някакви технологии, нито пък с чисто научни проблеми. Така самата "нова" категория губи смисъла си, но се губи смисъла и на "бившата" категория Наука.
Моето мнение е да се въведе категория "Наука и технологии", която логично обхваща и сферата на компютрите. Всяка технология е логичен и КРАЕН ПРОДУКТ на науката, НО ТЯ НЕ Е сама по себе си наука. Моля Ви, призовавам Ви, преразгледайте много сериозно категорията "Технологии", защото така съставена и формулирана, тя няма никакъв смисъл, а ще предизвиква само усмивки и учудване.
цитирай
24. vanya70 - За диалога с "екипа":
17.02.2010 10:18
Добро беше решението, да се остави изборът на потребителите, които коментират като в отчитането на броя коментари за даден постинг се премахне отчитането на коментарите на автора и анонимните. Но след като поради технически или някакви други причини се оказа, че се отчитат всички коментари, защо все пак "екипът" не поглежда какво е лицето на сайта, а все чака някой потребител да реагира, за да се намеси...?!

Може да ми отговорите, ако държите “първа” де е огледало на лицето на сайта, а не нещо друго...

Не за първи и вероятно не за последен път ще сме свидетели на бързи реакции на "екипа" само щом става въпрос за насочени лично към тях неудобни постинги, които те смятат за обидни и почти липса на реакция за цинично отношение към потребители... Жалко е!

И едно предложение за улесняване на работата на "екипа" в тази насока - добавете си в "Любими” няколко блога, които да “държите под око” често (само не се правете, че не знаете на кои потребители...), и естествено поглеждайте “лицето” в огледалото поне от време на време ;)
цитирай
25. vanya70 - Полезно четиво за "екипа" на blog.bg:
18.02.2010 20:57
http://cindy.blog.bg/drugi/2010/02/17/mdam-mnogo-razkreposteno.495410
цитирай
26. анонимен - знам че не е по темата ,
24.02.2010 12:12
но искам да кажа , че това с премахването на категория "наука" беше супер тъпо . можеше да направите категория "наука и технологии" и да не "прекършвате" ентусиазма на малкото съблогъри , които пишат там . слагането на "последни постинги" най-отдолу пък доведе до това , че ако си нов блогър и не те познават , шансът да те прочетат повече от десетина души е почти нулев .
цитирай
27. avangardi - Колеги, администратори, изкуство е да поддържаш сайт. Честит празник.
02.03.2010 19:28
Благодаря Ви, че направихте практични нововъведения:

1. Тагове:
а - Допуснахте да добавяме тагове, без да влизаме в редакция на постингите. Ура, но...
б - Добавихте автоматично подсказване на тагове. Огромно благодаря.


2. Любими блогове:
а - Дадохте ни възможност да добавим повече приятели в любими блогове, Ура, но ...

3. Категории:
Добавихте нови категории. Ура, но...

4. Статистика
Хубаво е. Ура, но... ,

5. Блог вълна
Ура, но...!???

6. Коментари
Няма новости, а би било добре!!!



Ура, но не съм доволна, че:

1. Тагове:
а - При всяко редактиране на постинг, таговете изчезват - досадно е!!!
б - При обща настройка - таговете ги няма никъде, нито вляво, нито вдясно!?
г- Не виждам таговете под заглавието на постинга, а се налага да влеза в самия постинг - досадно и непрегледно е, това е кратка анотация за съдържанието на постинга!!!
д - когато сте правили нововъведенията, сте затрили някои от нашите тагове - това е труд и време!!!

2. Любими блогове:
а - Сложихте лимит при добавяне на повече приятели в любими блогове - 300 !?. Какво ви топли това!? За приятелите неможе да има лимит!!!

3. Категории

а - Обединихте едни категория за сметка на други
б - категориите са много обобщаващи и затрудняващи къде да се отнесе даден постинг

4. Статистика
а - но на никое от погледнато от различните места не отчита вярно

5. Блог вълна
а - мъгляво и неясно, защото ползваме постинг с някакво заглавие, което не ни говори като какво продължава вълната!?

6. Коментари
а - липсва история на коментариите, които да се ползват като личните съобщения - при много постинги се губи ориентация къде и кога да отговоря, независимо, че съм въвела модерация - досадно е търсенето на загубения от погледа коментар. Това е неуважение към коментиралиje!!!

Предложение, ако позволите:
http://avangardi.blog.bg/izkustvo/2010/03/02/kolegi-administratori-izkustvo-e-da-poddyrjash-sait-chestit-.503129
цитирай
28. tomich - Уважаеми администратори, модератори и други...
04.03.2010 22:49
Преди половин месец аргументирано ви помолих да преразгледате целесъобразността на категория Технологии И до днес нямам никакъв отговор.
Не забелязахте ли оттогава досега колко неподходяща е, меко казано, категорията за поставяните в нея постинги и то като "най-популярни"? Или може би модераторите не са наясно какво се разбира под думата Технология? Не ми се ще да мисля, че това го правите с цел повишаване имиджа на blog.bg! Много жалко, ако е така!
Все пак чакам някакъв отговор.
цитирай
29. анонимен - Напълно подкрепям съблогъра tomich
15.03.2010 13:18
Заменянето на категория "наука" с "технологии" е голяма недомислица . Единствено постингите на съблогъра maslata имат връзка с тази категория .
По същата логика бихте могли да обедините категориите "поезия" и "изкуство" в категория "стихотворения" .
цитирай
30. penchoan - sartorium - Напълно подкрепям съблогъра tomich
03.08.2010 22:57
sartorium написа:
Заменянето на категория "наука" с "технологии" е голяма недомислица . Единствено постингите на съблогъра maslata имат връзка с тази категория .
По същата логика бихте могли да обедините категориите "поезия" и "изкуство" в категория "стихотворения" .

Подкрепям това мнение
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blogbg
Категория: Технологии
Прочетен: 2021558
Постинги: 87
Коментари: 2128
Гласове: 4885
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031