Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2014 18:00 - Една необикновена любов
Автор: club50plus Категория: Изкуство   
Прочетен: 372 Коментари: 0 Гласове:
1



    Не можех да повярвам на очите си. Отскоро се забих в този литературен сайт и има-няма да съм публикувал пет, шест стихчета, които сам дори не одобрявах, но на лични съобщения получих вече няколко страхотни писъмца от някакво момиче. Нима харесваше моите творби? Защо пък не?! Вкусове всякакви... Благодарих най-учтиво за оказания интерес и надникнах в профила й. Софиянка, на 30 години, обожаваща нежната музика, романтиката и за капак - криминални романчета и фантастика. Освен това се описваше като емоционална натура до дъното на душата си. А сега, де! Та, аз бях качил същото за себе си... Снимката й беше интересна - чаровница с готино тяло, руса дълга коса и сини очи. Дали беше истинска? По дяволите! Какво ли толкова ме интересува? Нейна си работа!... Да, ама нещо почна да ме човърка някъде вътре в главата и дълбоко в сърцето и все поглеждах за ново съобщение, сякаш животът ми зависеше от това. Е, то не закъсня и едва не паднах от изненада - всичко друго очаквах, но не и това:
            - Искаш ли да се оженим? – пишеше тя, а аз се чудех как да реагирам. Нима това маце не беше с всичкия си?

Продължава
тук.

Разказ на Рая Вид за конкурс "Обич многолика"
.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: club50plus
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 559965
Постинги: 512
Коментари: 270
Гласове: 1290
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031